Hiperaktivitás-figyelemzavar (ADHD) – így segíthetsz!

 

Egyikük sincs könnyű helyzetben: a szülő dolga, hogy a saját gyermeke érdekeit védje, a pedagógusnak azonban az osztály egészének érdekét kell szem előtt tartania.

Mégis azt gondolom, igenis létezik a közös összefogás a gyermek érdekében, és vannak erre igen jó példák.

Életem során többször kerültem abba a helyzetbe, hogy a szülő is, és a pedagógus is megbízott bennem. Ennek az együttműködésnek eredményeképpen sikerült olyan alapokat lefektetnünk, amelyek mentén a hiperaktivitás-figyelemzavar  tüneteit mutató gyerkőc helyzete sokat javult az osztályban, és tanulmányi eredményei is egyre jobbak lettek.

Ebben a posztban az elveket osztom meg, melyekről úgy gondolom, nem úszhatja meg sem a szülő, sem a pedagógus.

Sok munka? Igen, az.

Megéri? Azt gondolom, ez nem kérdés, a hiperaktív gyerkőc egyetlen esélye…

Olvasd tovább a cikket….

Forrás:

Hiperaktivitás-figyelemzavar (ADHD) – így segíthetsz!

 

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás